High tea

Hello,

Inmiddels ben ik alweer zes weken in the UK en van heimwee is nog geen sprake. Ook vervelen gaat het nog niet. Er is hier dan ook nog zoveel te doen! Ik ben nog niet door heel Engeland gereisd, maar dat ben ik wel van plan! Oxford, Cambridge, London, Brighton, Bath. Misschien zelfs wel een weekendje naar Wales, Ireland en Scotland. Als je nog tips hebt laat het me weten! Maar voor nu was het weer een zaterdagje naar Worcester en zondag heb ik eindelijk een typisch Engelse High Tea, of Afternoon Tea zoals ze het hier noemen, gehad in Bromsgrove. Compleet met scones uiteraard en zoveel thee of andere warme dranken als je maar wilde. Genieten! En omdat het hier duidelijk herfst begint te worden was ook een tripje naar Clent Hills noodzakelijk.

De rest van de week was ik ontzettend druk met oppassen en helaas het huishouden, waardoor ik niet veel spectaculairs hebben kunnen doen. Wel heb ik met de meisjes pompoenen van papier gemaakt voor Halloween (de pompoen op de foto is van Rebecca), dat hier al vollop in de aandacht staat. Alle winkels zijn vol met Halloween versieringen en uiteraard kostuums! En niet alleen Halloween, maar ook Kerst staat al vollop in de aandacht. Vrijdag ben ik naar het tuincentrum geweest en alle kerstkaarten, kersttruien, kerstsokken, kerstbomen, kerstballen en andere versieringen zijn al binnen 100 dagen voor Kerst. Vergeet niet de miniatuursteden en de kerstverlichting in alle vormen en maten zoals rendieren, kerstmannen en sneeuwmannen die al uitgestald zijn.

Bedankt voor het lezen!

Liefs, Julia

Reacties

Reacties

Gerdien

Ha Juul,

Weer leuk om te lezen! Wat een heerlijk vooruitzicht om tripjes te gaan maken in Engeland. Zou graag met je meegaan.....

Geniet van het weekend, liefs Gerdien

willem

foto's zien er mooi uit , ik moet aan al dat zoete echter niet denken!! hier is het ook prachtig op dit moment, veel zon en de bomen kleuren ook fantastisch . Oxford is een aanrader van jewelste! daar moet je op je gemakje doorheenwandelen en alleen maar genieten van al die gebouwen. groet willem

Roelie van den Brink

Leuk om mee te reizen....

dick

Hoi Julia, wat een leuk herfst verhaal Julia, genieten X
Fijne volgende week,
Dick

Gea

Ik geniet van je verhalen en foto's Julia!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!