Allerlaatste blog met allemaal lieve mensen!

Een laatste welkom op mijn blog,

Ik ben inmiddels al weer even thuis en kan nu terugkijken op een geweldig jaar in Engeland waar ik zo ontzettend veel prachtige plaatsen heb gezien, maar vooral ook hele leuke mensen heb ontmoet, dus ik kon het niet laten om nog even een laatste blog te maken met foto's van een aantal hele lieve mensen waarmee ik het afgelopen jaar hele leuke dingen heb mogen meemaken en van mijn lieve meisjes die ik heel erg ga missen!

Gelukkig heb ik hier thuis ook hele lieve mensen die ik op mijn verrassingsfeestje weer even heb kunnen zien, wat heel erg gezellig was! Ik had totaal geen vermoeden dat er iets was georganiseerd dus ik was helemaal overdonderd dat al deze mensen waren langsgekomen! Bedankt!

En lieve lezers heel erg bedankt voor het meeleven en trouw lezen van mijn blog (ik kan precies zien hoeveel mensen mijn blog lezen, dus ik weet dat er een heleboel zijn die het zo lang met mij hebben uitgehouden!)!

Heel veel liefs,

Julia

Reacties

Reacties

Sharon

Ah! Juul wat een leuke laatste blog. Heerlijk al die foto's!

Welkom thuis!

XLiefsxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!